تامین مواد غذایی گیاه

۵ بازديد

 گل و گیاه

شما فواید رشد باغ ارگانیک خود را برای سلامتی می دانید، به همین دلیل زمان و تلاش خود را صرف آن می کنید. از اطلاعات عالی ارائه شده در این مقاله برای ایجاد دانش فعلی خود استفاده کنید و امیدواریم چیز جدیدی بیاموزید تا فواید آن را هم برای شما و هم برای همه کسانی که می شناسید به حداکثر برسانید.

 

فصل پاییز فرا رسیده است و وظیفه تخلیه باغات کانتینری بر عهده ماست. با این حال، به جای اینکه گلدان های سفالی خود را برای فصل زمستان در سوله باغ نگهداری کنید، چرا سبزی های خوراکی پاییزی را جایگزین گیاهان یکساله تابستانی نکنید. داشتن مادران در گلدان سفالی مورد علاقه شما به معنای پاییز است، با این حال، گیاهان خوراکی جایگزین مانند کاهوهای برگدار مانند آروگولا، اندیو، بوک چوی و رادیکیو را در نظر بگیرید. وقتی زمان یک سالاد سریع فرا رسید، به سادگی چند برگ آن را تکه تکه کنید و فوراً سالاد خوشمزه ای خواهید داشت.

 

کمپوست تمام شده را می توان در آب خیس کرد تا دم کرده ای قوی برای نیازهای مختلف باغبانی ایجاد کند! این چای کمپوست به محلولی با پروتئین بالا تبدیل می‌شود، سرشار از مواد مغذی لازم که می‌توانید از آن برای تغذیه برگی، باغچه حیاط خلوت یا حتی گیاهانی که در خانه نگهداری می‌کنید استفاده کنید. فقط یکی دیگر از مزایای کمپوست که می توانید از آن به خوبی استفاده کنید!

 

هنگام پرورش گیاهان جدید، شناسایی بهترین ترکیب خاک که مناسب گیاه شماست، مفید است. گیاهان برای رشد فسفر، نیتروژن و پتاسیم به 3 ماده غذایی اصلی نیاز دارند. یادگیری ترکیب خاص برای خاک شما معمولاً منجر به بهترین رشد گیاه می شود. از طرف دیگر داشتن ترکیب نامناسب به طور کلی منجر به رشد متوسط یا توقف می شود.

 

استفاده از گیاهان طبیعی می تواند باغی را بدون هیچ کاری بسازد. بسیاری از گیاهان خود بذر می دهند و بدون هیچ کاری، محصولی دائمی رشد می کنند. کدو حلوایی، کدو تنبل، و گشنیز رشد می کنند و سال به سال محصولات جدیدی را به صورت خود بذر رشد می دهند و تقریباً هیچ اثری ندارند و به یک ویژگی دائمی باغ تبدیل می شوند. آنها را در مناطقی مانند انبوه کمپوست یا در امتداد حصارها پرورش دهید تا بیشترین نتیجه را داشته باشید.

 

هنگامی که در حال چیدن سبزیجات از باغ خود هستید، انتخاب کنید تا زمانی که در اوج رسیدن سبزیجات هستند برداشت کنید تا بهترین طعم و بهترین مواد غذایی را داشته باشید. بهتر است سبزیجات و میوه ها را صبح زود بچینید، زیرا هنوز سرشار از رطوبت و مواد مغذی هستند. تنها به استثنای چند مورد، هر چیزی را که قرار نیست فوراً استفاده کنید، با سرد کردن در یخچال قابل نگهداری است.

 

بین گیاهان فضای کافی برای گردش هوا بگذارید تا گیاهان خیلی خیس نمانند. اگر گیاهان شما بیش از حد مرطوب شوند، ممکن است بیمار یا آلوده به انگل شوند. در واقع، قارچ ها عاشق یک گیاه مرطوب هستند و می توانند آسیب های زیادی را به بار آورند. با استفاده از اسپری ها و درمان های قارچ کش، قارچ ها را به طور فعال درمان کنید.

 

هنگام باغبانی، مهم است که از گوش خود محافظت کنید. اگر در حین کار با ماشین آلات نمی توانید صدای اطرافیان خود را بشنوید، این صدا می تواند به گوش شما آسیب برساند. یک راه آسان برای کمک به کاهش این مشکل استفاده از گوش گیر هنگام استفاده از ماشین آلات با صدای بلند است.

 

نکته ای را برای خلاص شدن از شر راب ها به محض دیدن آنها ذکر کنید. راب ها به خوردن گیاهان شما ادامه می دهند تا زمانی که باغ شما فقط پوسته ای از خود قبلی خود باشد. انواع روش های شیمیایی و آلی وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. چیزی را پیدا کنید که برای شما مفید باشد و از گیاهان خود محافظت کنید!

 

اگر در حال کاشت محصولاتی هستید که به مقدار زیادی نور آفتاب نیاز دارند، باغ های مینیاتوری را در هر جایی که خورشید بیشتر می تابد بکارید. اگر گیاهانی دارید که به بیش از شش ساعت نور خورشید نیاز دارند، آنها را در قطعات کوچکی در سراسر حیاط خود جمع کنید. اگر پاسیو یا عرشه شما بیشترین میزان آفتاب را دریافت می کند، محصولات خود را در ظروف با اندازه مناسب بکارید و آنها را در روشن ترین نقطه ای که می توانید پیدا کنید قرار دهید.

 

حشرات برگ خوار را با فلفل چیلی دفع کنید. اگر شاخ و برگ گیاهان شما توسط حشرات گرسنه تخریب می شود، یک قاشق غذاخوری فلفل قرمز یا خردل داغ را به یک لیتر آب در یک بطری اسپری اضافه کنید. شاخ و برگ را به طور یکنواخت اسپری کنید، مطمئن شوید که سطح زیرین برگ ها نیز گرفته می شود. یک مزه از این اسپری تند، اشکالات را سر راه آنها می فرستد.

 اگر نمیدانید مواد غذایی گل و گیاه آپارتمانی را چگونه تامین کنیم باید بگویم با استفاده از انواع کود های مخصوص میتوانید مواد غذایی را به گیاهان خود برسانید.

برای داشتن بهترین باغ گل، گیاهانی را انتخاب کنید که در زمان های مختلف فصل رشد شکوفا می شوند. این امکان وجود دارد که انواع گیاهان و گل هایی را پیدا کنید که از ژانویه تا نوامبر بسته به محل زندگی شما شکوفا می شوند. با کاشت گیاهانی که در زمان های مختلف سال به اوج خود می رسند، می توانید اطمینان حاصل کنید که همیشه رنگ و زندگی در حیاط شما وجود دارد.

 

اگر نوزاد خردسالی دارید، هنگام باغبانی کودک خود را در کوله پشتی بپوشانید. بودن در فضای باز یک تجربه محرک عالی برای یک نوزاد است، به علاوه آنها می توانند زمان بیشتری را با شما بگذرانند. باغبانی ارگانیک برای کودک بی خطرترین است، زیرا هیچ خطری برای مواجهه آنها با مواد شیمیایی خشن یا خطرناک در حین کار وجود ندارد.

 

هنگام باغبانی از دستان خود محافظت کنید. دستکش‌های باغی برای اندازه‌های مختلف دست ساخته شده‌اند. آنها نه تنها از دستان شما در برابر کثیف شدن محافظت می کنند، بلکه از ترکش، بریدگی و خراش نیز محافظت می کنند. بیشتر دستکش ها ارزان هستند و ارزش سرمایه گذاری را دارند.

 گل و گیاه

کفش های گل آلود خود را با کیسه های پلاستیکی بپوشانید. انجام این کار از وقفه های طولانی مدت در کار جلوگیری می کند و به شما امکان می دهد کار را به سرعت تمام کنید.

 

هنگام کاشت، نقاط خالی را بپوشانید. وقتی گیاه جدیدی را در باغ ارگانیک خود قرار می دهید، زمین را در جایی که کاشته اید خالی نگذارید. مطمئن شوید که اطراف گیاه جدید خود را مالچ پاشی کرده اید. این در حالی که شروع به رشد می کند از آن محافظت می کند. همچنین زمین را مرطوب نگه می دارد.

 

می توانید از مالچ برای کنترل موثر علف های هرز در باغ ارگانیک خود استفاده کنید. برای موثرترین کاربرد از بین بردن علف های هرز، سعی کنید از یک لایه مالچ بسیار درشت و تا عمق سه اینچ استفاده کنید. ممکن است لازم باشد علف های هرز را از برخی علف های مقاوم ریشه کن کنید تا با موفقیت از شر آنها نیز خلاص شوید.

 

به طور خلاصه، شما از قبل می دانید که چرا داشتن یک باغ ارگانیک عالی است، اکنون زمان آن است که تخصص خود را در این زمینه بیشتر کنید. در حالت ایده آل، شما چیز جدیدی در این زمینه یاد گرفته اید و می توانید باغ بسیار بهتری را پرورش دهید. هیچ چیز بهتر از این نیست که بتوانید از محصولی که خودتان رشد کرده اید لذت ببرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.