زیباترین درختچه های آپارتمانی کدام گیاه ها هستند

۳ بازديد

 درختچه های آپارتمانی

باغبانی ارگانیک همیشه برای خوردن غذا نیست. برخی از مردم از پرورش گل و سایر اشکال زندگی گیاهی نیز لذت می برند. شما می توانید هر چیزی را بدون مواد شیمیایی مضر رشد دهید تا زمانی که آن را به درستی انجام دهید. با استفاده از اطلاعات موجود در مقاله زیر برای کمک به شما، مطمئن شوید که همیشه به روش درست باغبانی می کنید.

 

هنگام تصمیم به باغبانی، مطالعه و شناخت منطقه جغرافیایی خود بسیار مهم است. برخی از گیاهان به سادگی نمی توانند در زمستان شمالی زنده بمانند. برعکس، برخی از گیاهان نمی توانند در تابستان تگزاس زنده بمانند. به این ترتیب، مهم است که بدانید کجا هستید و گیاهانی که قصد رشد آنها را دارید می توانند تحمل کنند.

 

هنگام باغبانی، به خصوص در فصل پاییز حتماً به دنبال آلودگی حشرات بدبو باشید. آنها دوست دارند با انواع میوه ها و همچنین فلفل، گوجه فرنگی و لوبیا جشن بگیرند. حضور آنها را تا حد امکان کاهش دهید تا از خراب کردن آنها در باغ خود جلوگیری کنید.

 

اجازه ندهید باغ بدون آب بماند. بسیاری از مردم انتظارات غیرواقعی از آبیاری باغ پس از کار روزانه دارند، اما زندگی مانع از زندگی می شود و این پایان باغ است. یک سیستم آبپاش نصب کنید تا مطمئن شوید که باغ آب کافی دارد. اگرچه این هزینه به باغ اضافه می کند، اما راحتی آن ارزش پول را دارد.

 

برای تولید بزرگ‌ترین و خوشمزه‌ترین میوه‌ها و سبزیجات از گیاهان انگور، از بستن شکوفه‌ها و همچنین درخت انگور که اغلب از گیاه اصلی فاصله دارد، نترسید. اگر شکوفه‌های گیاه و فاصله گیاه تا آن شکوفه‌ها را به حداقل برسانید، گیاه بهتر می‌تواند مواد مغذی بیشتری را برای شکوفه‌های باقی‌مانده فراهم کند که در نتیجه بزرگترین و بهترین میوه‌ها و سبزیجات را به دست می‌آورد.

 

تا حد امکان از آب بهینه استفاده کنید. یکی از گرانبهاترین منابع در جهان امروز آب شیرین است. صرفاً نمی توان آن را هدر داد، بنابراین استفاده از مالچ و شلنگ های خیساندنی روشی کارآمد برای به حداقل رساندن تأثیر باغ بر منبع آب است. در نظر بگیرید که یک بشکه باران در نزدیکی باغ داشته باشید تا آب باران را برای یک باغچه با کمترین ضربه جمع آوری و ذخیره کنید.

 

شما می توانید بیشتر وسایل باغبانی مورد نیاز خود را دست دوم تهیه کنید. برای جستجوی ابزار باغبانی با قیمت بسیار پایین، از فروش حیاط و فروش املاک نزدیک خود دیدن کنید. همچنین می توانید برای تجارت اقلامی که برای ابزار باغبانی دارید، یا حتی برای یافتن ابزارهای رایگان، به تجارت آنلاین یا گروه های اهدا مراجعه کنید.

 

آیا می دانستید آبیاری گیاهان باغچه در فضای باز با آب سیر می تواند به دفع آفات کمک کند؟ کافی است چندین حبه سیر را پوست کنده و در یک ظرف بزرگ مانند یک پارچ پلاستیکی تمیز به اندازه گالن قرار دهید. ظرف را با آب پر کنید و قبل از آبیاری گیاهان خود اجازه دهید سیر یک یا دو روز دم بکشد.

 

ریحان شیرین را به راحتی پرورش دهید. ریحان گیاهی یک ساله و بسیار حساس به سرما است، بنابراین سعی کنید آن را در گلدانی در پنجره آشپزخانه آفتابگیر پرورش دهید. برداشت مداوم گیاه رشد را تشویق می کند، بنابراین مطمئن شوید که به طور مداوم برگ های بالایی را بچینید. می توان آن را در باغ پرورش داد، اما مراقب دماهای پایین تر در شب باشید زیرا باعث پژمرده شدن یا حتی مرگ گیاه می شود.

 

جوراب شلواری قدیمی ابزار باغبانی مفیدی می سازد. دفعه بعد که متوجه شدید که در باغتان به دنبال ریسمان هستید، به جای آن از یک جفت جوراب شلواری قدیمی استفاده کنید. جوراب شلواری انعطاف پذیر و در عین حال قوی است. و احساس نرمی آنها با بریدن ساقه های گیاه به آنها آسیب نمی رساند. طبیعت الاستیک نیز به گیاهان شما فضایی برای رشد بدون خفه شدن می دهد.

 

میوه ها و سبزیجاتی را بکارید که می دانید دوست دارید. اگر بچه دارید، کمک گرفتن از آنها در باغ باعث می شود که آنها تمایل داشته باشند از غذایی که رشد می کنند بخورند. شما می توانید در هزینه محصولات تازه خود صرفه جویی کنید و همچنین بدانید که خانواده شما بهترین محصولات را در اطراف می خورند.

 برای مشاهده زیباترین درختچه های آپارتمانی روی لینک کلیک کرده و مطالبی از این قبیل دریافت کنید.

خودتان کمپوست درست کنید اگر کمپوست خود را در خانه ایجاد می کنید، می توانید کاملاً مطمئن باشید که چه چیزی وارد آن می شود، برخلاف زمانی که کیسه های کمپوست را از فروشگاه باغبانی خریداری می کنید. علاوه بر این، کمپوست کردن در حیاط شما باعث جذب حیات وحش مفید بومی مانند حشرات می شود که اکوسیستم باغ شما را متعادل می کند.

 

از پوشش زمینی مانند مالچ یا یونجه استفاده کنید. هنگام خرید پوشش زمین، مطمئن شوید که آن نیز ارگانیک است، زیرا هر گونه مواد شیمیایی موجود در مالچ یا یونجه می تواند توسط گیاهان شما جذب شود. پوشش های ارگانیک زمین از ریشه های گیاهان شما محافظت می کند و به جلوگیری از تبخیر آب کمک می کند.

 

زنبورها، زنبورها، کفشدوزک ها و سایر حشرات مفید را تشویق کنید. این حشرات در یک باغ ارگانیک حیاتی هستند. زنبورها کارآمدترین گرده افشان طبیعت هستند و زنبورها و کفشدوزک ها حشرات مخرب باغ را شکار می کنند. کفشدوزک ها به ویژه در از بین بردن گیاهان شما از شر شته ها موثر هستند. برای جذب این حشرات مفید، گیاهان و گل های همراه را در اطراف لبه باغ سبزی خود بکارید.

 

یک راه طبیعی، البته تا حدودی خسته کننده، برای جلوگیری از نابودی آفات و قارچ ها، استفاده از کیسه های زیپی پلاستیکی است. هنگامی که میوه ها هنوز جوان هستند، آنها را در کیسه های زیپی بزرگ که در بالا با منگنه محکم شده اند قرار دهید. گوشه پایینی را جدا کنید تا زهکشی کافی وجود داشته باشد.

 درختچه های آپارتمانی

بسیاری از مردم در مورد معنای واقعی ایده ارگانیک سردرگم هستند و بنابراین فکر می کنند نمی توانند در باغبانی ارگانیک شرکت کنند. باغبانی ارگانیک به سادگی به این معنی است که هیچ نوع آفت کش یا نگهدارنده روی محصول استفاده نمی شود که منجر به شکل بسیار طبیعی تر محصول می شود.

 

به طور استراتژیک سیر را در باغ ارگانیک خود بکارید تا از آفات جلوگیری کنید. آفات اغلب بوی سیر را دوست ندارند و برای اجتناب از آن تلاش خود را می کنند. شما باید از کاشت سیر در اطراف و نزدیک گیاهانی که احتمال جذب آفات را دارند اطمینان حاصل کنید. مزیت افزوده کاشت سیر برای کنترل آفات این است که آفت کش خوراکی است.

 

شاید واقعاً راه "اشتباهی" برای باغبانی وجود نداشته باشد مگر اینکه به مردم آسیب برسانید، اما همیشه بدانید که ارگانیک به سادگی راه بهتری است. غذای با طعم بهتر و سالم‌تر که اگر آن را در خانه پرورش دهید بسیار ارزان‌تر است - به هر نحوی که آن را برش دهید، یک برد-برد است. این نکات را اجرا کنید و باغ بعدی شما موفق خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.