گل و گیاه

۴ بازديد

 گل و گیاه

آیا جستجوی نکات و ترفندهای مرتبط با باغبانی تاکنون بی ثمر بوده است؟ یا اطلاعاتی که به دست آورده اید اشتباه است یا به روشی غیرقابل درک بیان شده است. این مقاله توصیه های بسیار خوبی برای شما ارائه می کند تا تجربه باغبانی موفقی داشته باشید.

 

اگرچه ممکن است اتصالات راه آهن در باغ شما بسیار زیبا به نظر برسد، اما تصور می شود که مواد شیمیایی موجود در آنها برای سلامت باغ خطرناک و سمی هستند، بنابراین جایگزین هایی را در نظر بگیرید. چوب طبیعی به راحتی پیدا می شود و جلوه زیبایی به باغ شما می بخشد.

 

برای برداشت ثابت، گیاهان را پشت سر هم بکارید. هنگام رشد سبزیجاتی مانند ذرت، نخود فرنگی و کاهو که بر اساس یک برنامه بسیار قابل پیش بینی بالغ می شوند، دو یا سه کاشت را با فاصله دو هفته ای انجام دهید تا فصل برداشت طولانی شود. همچنین می توانید دو رقم مختلف را در یک روز با زمان های مختلف بلوغ بکارید تا فصل طولانی تری داشته باشید.

 

سعی نکنید علف های هرز کم ارتفاع را با دست از بین ببرید. به جای آن یک بیل کوچک بردارید و آنها را برگردانید تا برگ هایشان زیر خاک باشد. شما علف های هرز را از بین می برید و برگ ها پوسیده می شوند و موادی شبیه مالچ تازه را برای شما ایجاد می کنند. سبز و مغذی برای سایر گیاهان است.

 

برای اطمینان از اینکه باغ شما فصل به فصل عالی به نظر می رسد، از قبل برنامه ریزی کنید. اطمینان حاصل کنید که باغ شما شامل گیاهان یکساله، دو ساله و چند ساله است تا همیشه روی چیزی که شکوفا می شود حساب کنید. قبل از کاشت هر گل، به این فکر کنید که در یکی دو سال آینده چه چیزی برای باغ خود می خواهید.

 

دریافت گزارش تجزیه و تحلیل خاک برای خاک باغ خود را در نظر بگیرید. این روش نسبتاً ارزان است و می تواند به شما بگوید که چه مواد مغذی باید به خاک خود اضافه کنید تا باغ پربارتری داشته باشید. یک تامین کننده یا تعاونی مزرعه محلی می تواند گزارش را بررسی کند و شما را راهنمایی کند که چه چیزی بخرید.

 

اگر کسی را ندارید که در خارج از شهر به گیاهان شما آبیاری کند، یک دستگاه آبیاری خانگی بسازید! به سادگی یک سوراخ کوچک در کف یک کوزه ایجاد کنید، سوراخ را مسدود کنید و سپس آن را با آب پر کنید. کوزه را نزدیک پایه گیاه قرار دهید و هر چیزی که سوراخ را مسدود کرده است بردارید. این کار به آرامی آب مورد نیاز گیاه را در زمانی که شما دور هستید می دهد.

 

برای ساختن گلخانه مینیاتوری خود، کافی است یک گلدان را با یک کیسه پلاستیکی قدیمی بپوشانید. این کار محیط مرطوبی را تقلید می کند که به گیاهان داخل گلخانه اجازه رشد می دهد. اگر می خواهید گیاه خود را در برابر آب و هوا محافظت کنید، یک گنبد از پلاستیک محکم بسازید و آن را بالای گیاه قرار دهید.

 

برای ساختن یک آبخوری خانگی از یک بطری مواد شوینده قدیمی استفاده کنید! به سادگی درب درپوش را سوراخ کنید و مطمئن شوید که بطری کاملا تمیز شده است. ضخامت ظرف مواد شوینده این ظرف را به یک قوطی آبی بسیار مستحکم تبدیل می کند و دسته آن به شما این امکان را می دهد که به راحتی از آن استفاده کنید.

 

قبل از کاشت سبزیجات خاصی را در باغ خود برنامه ریزی کنید. شما باید بدانید که ارتفاع و پهنای گیاهان خاص چقدر است، تا بتوانید از شلوغی گیاهان خود جلوگیری کنید. دانستن اینکه چه انتظاراتی می توانید از گیاهان خود داشته باشید به شما کمک می کند تا آنها را به اندازه کافی از هم دور کنید تا در صورت لزوم بتوانید به راحتی بین آنها راه بروید.

 

برای استفاده حداکثری از باغ خود، آبیاری مناسب و محافظه کارانه زمین بسیار مهم است. در حالی که برخی ممکن است تمایل داشته باشند که باغ های خود را با آب زیاد تغذیه کنند، این نه تنها هدر دادن آب است، بلکه برای گیاهان شما مفید نیست. مطمئن شوید که گیاهان خود را به طور متوسط آبیاری می کنید تا سالم ترین باغ ممکن باشد.

 

هنگامی که برای انجام باغبانی خود زانو می زنید، باید مطمئن شوید که از زانوهای خود در برابر سنگ ها و چوب هایی که ممکن است روی زمین باشند محافظت کنید. زانو زدن بر روی سنگ می تواند آسیب جدی به کاسه زانو شما وارد کند. گرفتن زانوبند یک راه ساده و آسان برای کمک به محافظت از زانوها و افزایش راحتی کلی شما در هنگام باغبانی است.

 

هنگامی که دانه های زیادی از باغ خود دارید، یک راه مفید برای نگهداری آنها بدون خشک کردن آنها استفاده از جوراب های نایلونی قدیمی به عنوان کیسه ذخیره سازی است. بعد از اینکه دانه ها را به جوراب اضافه کردید، به سادگی یک گره در قسمت بالا ببندید و جوراب ها را در مکانی گرم و تاریک آویزان کنید تا تا بهار نگهداری شوند.

 

برای باغ ارگانیک خود با کمپوست خاک ایجاد کنید. کمپوست کردن روشی فوق العاده برای استفاده مجدد از برخی مواردی است که معمولاً به عنوان زباله دور می اندازید. همچنین خاک غنی و حاصلخیز را بدون استفاده از مواد شیمیایی و آفت کش ها فراهم می کند. سطل های کمپوست در اندازه های مختلف متناسب با نیازهای خاص شما موجود است.

 

هنگام آبیاری باغ خود، به جای استفاده از شلنگ یا آبخوری، یک شلنگ خیساندنی در نظر بگیرید. اگر فشار شیلنگ های خیساندن را کم کنید، می توانید آب خود را برای ساعت ها روشن بگذارید تا بخشی از باغ شما به آرامی آبیاری شود. این می تواند زمانی را برای انجام کارهای دیگر در اختیار شما قرار دهد.

 گل و گیاه

هر پروژه باغبانی ارگانیک بلافاصله در معرض بیماری های قارچی است که می توانند بذرها یا نهال های شما را قبل از اینکه فرصتی برای رشد داشته باشند پوسیده و خراب کنند. برای جلوگیری از این امر باید از خزه اسفاگنوم استفاده کنید که به عنوان یک قارچ کش طبیعی عمل می کند. هنگامی که بذرهای شما در خاک کاشته می شوند، خزه را بلافاصله پس از کاشت بمالید. از طرف دیگر، اگر دانه های شما در معرض نور خورشید قرار دارند، ابتدا باید خزه را بمالید و سپس دانه ها را روی خزه قرار دهید. شما فقط باید از یک پاشیدن خزه استفاده کنید.

 

سوزن کاج یک مالچ بهینه برای گیاهان تشنه اسید است. همانطور که در فصل پاییز در حال مالچ پاشی این گیاهان هستید، می توانید از سوزن های کاج استفاده کنید که شروع به تجزیه و رسوب اسید در خاک در سطوح بالاتری نسبت به سایر انواع مالچ می کنند، بنابراین به این گیاهان تشنه اسید، مقدار زیادی از نیاز آنها را می دهند.

 

به طور خلاصه، شما به اینجا رسیدید زیرا تمام اطلاعاتی که در مورد باغبانی تا به حال با آنها مواجه شده اید کمتر مفید بوده است. این اتلاف زمانی است که می توانستید بیرون در باغ سپری کنید! از توصیه های داده شده در اینجا استفاده کنید و باید از نتایج خود راضی باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.